Het seizoen van DVVA 1 dreigt uit te lopen op een anticlimax. Was het lange tijd in de kampioensrace, de laatste weken werden punten verspeeld waardoor zelfs nacompetitiedeelname ver weg lijkt.

Zaterdag 19 april speelden de geel-zwarte leeuwen gelijk tegen EDO (2-2). Aanvoerder Job Verhoeve en topscorer Arian 'Kuk' van Diermen wisten het net te vinden.

De nummers 1 en 2 HBOK en De Beursbengels staan inmiddels zes en zeven punten voor op nummer 3 DVVA.

De eerste periode is gewonnen door AMVJ, de tweede door AFC. De derde periode gaat waarschijnlijk naar de nummer 2 op de ranglijst (HBOK of De Beursbengels) waardoor DVVA waarschijnlijk met lege handen staat aan het einde van het seizoen.

Zaterdag a.s. (3 mei) speelt DVVA 1 thuis tegen het al gedegradeerde NFC. Aanvang: 14.30u.

• 6 april Lentekriebelsfeest
  • 20 april Voetbalquiz
  • 25 mei Seizoensafsluiting

Wedstrijdbal

De bal voor de wedstrijd
DVVA H1 - Roda '46 H1
wordt gesponsord door
Daan Waleson en
Thomas Ossenkoppele
Eigenaars van Fysiolution
hoogwaardige & persoonlijke zorg.
www.fysiolution.nl

Title Text